x0x0

Dec 12, 2010

a friend is as it were a secondself

malam last wif gigs. officially all the science stude done their exam. of coz i said about 8 december's nite. so we decided to spend our last tyme together doin' tiz crazy unlimited time 1000 puzzle. wow how damn it was. jaja's own thiz puzzle. she brought for us. and a little shock naa~~ bigggest shock. it all in white. so cam mane nak pasangkan. ?? that our problem.

peraduan bermula pade pukl 1030 malam, ketike dak budak akaun tengah menggile dengan akun kire-kire dorang kami?? bergumbira. hahaha. yang terlibat membuat pade mule2x, aku,ziha,jaja and fini. yeah quite seronok. gelak2x. macam2x hal. Jam menginjak kol 1130 malam. diah masuk. ia tolong, pastu kudut masuk soh diah sambung study akaun, diah xnak, dia kate wat pe, aku xpaham gak. klaka2x. then 1200, dak budak akaun dah give up ngan study dorang mereka join kami.

memandangkan dorang ade paper esok tuh, 1230 dorang off. ziha daa off gak. period pain. yang tinggal aku, fini, jaja sahaja. jaja plak wat masalah. bukak balik laa puzzle tuh. perghh.. tetibe malam tu aku jadik budak yang paling cermat. tekun dan bersungguh-sungguh. fini berkeras soh litorang abiskan puzzle tu. dea kate alang-alang daa buat, biar abeskan. ok,, DEAL~~~

0145 PAGI,, siap sume bendatang kejadah tu. penat ngek. malam tu aku tido sensorang cuz shasha daa gerak balik chenderah town.

No comments: