x0x0

Dec 10, 2010

sentap ;(











huh,,~ sekarang baru aku boleh melepaskan nafas yang panjang. lame sungguh tak bukak blogger.com nie. rase kekurangan. bhahahha. by-the-way,, skang aku bukan lagi bergelar pelajar sekolah. dan insyallah aku akan kekalkan. faham,? bagus laa.

bukak blog fatynn dea daa mule sentap. kenape? kerane semalam secara officially kami the GIGS telah menyedari perpisahan menjemput kami. briefly,, 8dec ade 4 ahli gigs daa balik. semalam, 9dec selebihnyer yang balik. ade juak yang balik tika 10 orang budak akaun sedang bertungkus lumus menjawab paper semalam. sedih menggunung. alam seolah menyedari tentang perpisahan kami lalu menurun kan air mata nye menyembah bumi yang fana.

macam semalam jea, aku duduk depan bilik penyelia, tunggu barisan yang panjang nak submit borang masuk oztel. dapat dorm J, kak tiqa malik tunjukkan jalan nak ke dorm,, berkenalan ngan senior + akak dorm.

rase kejap jea bile waku orented duduk same2x ngan memember, bincang nak wat ape for malam terakhir orented, nyanyi lagu orented pepagi bute waktu sore pon malu nak kuar, kene bangun pagi cuz 0630 daa nak kene terpacak kat tapak roll-call.

baru aritu aku jadik senior tok adek2x form 1, masuk dorm E. sekepala ngan kak suzie ngn kak tiqa arshad. dak adah,pipah,aini. ingat lagi bile aku bertekak ngan mak ngan kakak dak KM. haru beb. buat havoc saje lebih. aku fight ngan syaza nabila. last2x, bile jumpe balik kami macam kawan baik. bhahha.

ingat lagi time aku, teha, mas ngan akalili iffa jadik VIP,, amek kertas math kat umah warden pepagi bute. wahh~~ seram toh tapi redah je r. kan ktorang awal. time tu laa dak akalili menjadi seorang yang cepat. hahha. taon tu gigs tengah pioneer lagi. baru nak combined. ktorang start jamuan.

ingat lagi bile kene stay up sampai kol2 pagi sampai cikgu ghazli halau naik dorm cuz nak wat karangan cikgu sal. bhaha. biase r. daa jadik upper form time tu. ingat lagi bile dapat pegang buku exco akademik dari kak syura. wah,, terkejut aku. cuz ingat time tu izzairin yang dapat. aku first time jerit suruh budak2x diam sampai memakse akak2x form 5 melangkah keluar dari bilik keramat form 5. time nie, GIGS officially terbentuk. kitorang bersame dalam pape pun. bhahah.

ingat lagi bile serah jawatan exco kat ieja. sampai cikgu bahyah cakap form 5 nie sombong. fact is, ktorang memang suke wat hal masing2x naknak lagi kalau dah duduk sesame,, orang sekeliling?? maaflah, kami xpandang. ktorang macam lipas kudung time nak exm, sume kuarkan HP nak mintak skop.

waktu spm pon, skop dapat melambak giler, menggunung pun ade, tapi yang kuar hanye 0.0001% sahaje. kecewa. bahha. tapi tu kan life kami. satu hal tentang GIGS, jangan biar kami berbincang cuz seminggu pun belum tentu abis bincang. hancus dan ranap.

lepas nie, GIGS susa nak jumpe. papehal pon 17 nie, sesame havockan sume muzium yang ade bhahah. ingat nie ye kawan:

" semua memory kite jangan korang simpan kat ingatan cuz nanti if orang kene anemia korang akan lupe SEMUA memory yang kite cipta tapi sim pan dalam HATI cuz hati remain CONSTANT".

dak2x 5 ALPHA, seronok dapat jumpe korang. even 2 taon tapi best okay.

ECAH, SHAZ, SYURA, YAN, MAS, MIRA:, seronok dapat sekelas ngan korang 5 taon nie. bhaha. shaz ngan syura rase cam semalam jea kite membangga-bangga kan kekasih hati masing2x. shaz, kau xabes2x pasal BALLACK kau, syura plak asek ngan C.RONALDO dea. best sangat time tu. yan,, aku rase kite yang paling lame kenal antare satu sama len. kes zaman budak2x dulu, abaikan jea. mas ngan mira,, kte kan FASMA.

DILLA, MICE,ZARIS, AIN, MIZA,BIEL : best kawan ngan korang, havoc, gile2x. dilla, thx bagi aku bace komik kau 2nd after kau. ain,, sorry r pasal semua nyer. aku kan NAKAL. zaris,, matured yea budak, pas nie xdapat jumpe kau. biel ngan miza,, krang memang best.

NISA, NIZA, AIN F, AINNUR, FARAH, AIZA: trimass cuz layan perangai childish aku kat klas uh. slalu aaku kacau farah si ceti tu. ain F name air-bong tu best kan. ainnur, ilmu kau aku hargai sangat. nisa kau yang kenalkan aku ngan si yong hwa tu, trimass gak bagi aku high kualiti video LOVE YA. niza,, aku pun slalu kacau kau,, kadang2x kau jea yang xpasan.aiza, dslr kau tu,, best laa.

ONG,THENG,GAN,CHAM,YONG,CHU,TAI,LAU,BONG: even korang chinese,, tp korang tetap best. ong,gan,theng, cham,, u all conteng tudung i waktu paper last bio kan.kan.

HASIF AND HAZIMI: thx terpakse layang perangai kitorang yang cam kanak2x hepy2x. zimi, kau slalu cakap, "sebenarnyer alfa nie klas ke bape eyh?" cuz perangai kitorang sume cam kanak2x saje. hasif, yeah of coz, kau hutang 2 bucket kfc ngan aku, but sume kepek yang kau blanje sepanjang tahun nie time rehat,, trimass yeaa.

*pictures comfirmed the stories

2 comments:

syaidatul.nadia.rahmat said...

pikah !
sedey la bace kau ni ..
HAHA..

izz junsu said...

i miss u already la kawan~haha...

btw..tq..dah ade idea nak wat entry baru..keke..