x0x0

Jan 20, 2011

AIMAN SYAZANA MUHIDDIN


luvely person start with ASSALAMUALAIKUM,,


wee,, briefly,, aku kenal dea daa lebih 10 taon,, well she is my child-hood friend la kan.. dea sorang yang periang dan sentiase serte suke MENGANJING orang,, nak nak lagi bile daa duduk kat OMEGA crew sesame,, memang MATI laa sesape yang kene tu.. well,, gini cerite die,, wahai kaknda ku SHASHA,, aku buat entry khas tok kau.. tahuu,.. kenape?? kerane,, KAU GEDIK..


gambar kat atas nie,, aku saje2x nak tunjuk.. dak shasha nie.. but the real is... btw,, gamba yang x senonoh tu abaikan eyhh,, aku lupe nak blurr kan.. ;) sorry,, my badd.


*klik untuk lebih jelas

well,, untuk kengkawan yang memang daa masak sangat dengan die nie memang tawu sangat yang dea daa jatuh hati kat sorang mamat "MINYAK ANGIN" a.k.a senior kitorang since form 1 lagi.. kau tengok,, genyah x genyah minah nie..

then 4 taon flirts macm orang ting-tong.. apa daa kau minahh.. pastukan,, rite before abes skola kan kan,, dea curang dengan WAN.. dea kan jatuh hatikan.. dekatkan...

well,, kalau korang besar kan gamba tu,, korang bole tengok,, betape SERENG membe aku yang sorang nie,, kitorang ajak gi MITC xmo,, tapi dea bole pulak sesenang nak ajak dak nadzmi tuu.. walaupun aku tawu itu hanyelah AJAKAN2X ANAK AYAM,, kan kan kan..

p/s: booooooo

2 comments:

shashaONLY said...

hish x leh jd ni die kate aku gedik plak 2!!
aku kn manja mcm tebek(bhahaha)
wei ko jgn mmfitnah sbarangn
NOTHING AT ALL!!!!
haha aku bru fhm yg psal mitc 2
smlm x bp faham.

pikah said...

kau bengong laa budak..