x0x0

Jan 10, 2011

huargh huargh huargh

"I still remember this moment
In the back of my mind
The time we stood with our shaking hands
The crowds in stands went wild
We were the kings and the queens
And they read off our names
The night you danced like you knew our lives
Would never be the same
You held your head like a hero
On a history book page
It was the end of a decade
But the start of an age"

salam salam..
okay,, semenjak abis sekolah nie aku daa jadik macam orang jakon baru kuar hutan setelah sesat selame 1 millenium okay.. i'm OTAKU of everything.. spell wit me,, E.V.E.R.Y.T.H.I.N.G...

Mule-mule aku mengumpul duit macam nak gi perang selame hapir 2 bulan sebelum SPM hanye untuk mencapai matlamat : "9DEC,, aku nk gi POP gi rembat sume karya HLOVATE" and i'm done it bile JS hantar 3 novel HLOVATE yg susa nak carik kat sume bookstore SELURUH MELAKE termasukla kat Penmark .. i've FULLSETT of it..

Then,, setelah mengumpul KOMIK DETECTIVE CONAN dari form 4,, bulan OCT 2010 aku daa ade 73 komik da sekarang,, mungkin x banyak macam dak tu ngan dak tu punyer,, tapi at least aku ade gak kan..skunk,,aku mule mengumpul CD die plak.. hawau x hawau perangai aku..

Next,, aku nak mule kumpul novel-novel ENGLISH.. ari tue beli buku JOKES.. sempat bace sampai page 15,, then my mom amek pinjam.. dush dush.. waiting list laa aku..

Pastu,, aku lebih berminat dekat VOIR JEANS.. yg lain aku xpandang laa.. eyh x.. ak pandang tapi jeling laa.. ape nak mampos,, sume mahal kot.. xde mase laa aku nak pakai suar yg stakat CASHIER POPULER je tengok sampai 200++.. kemsalam sahaje yee.. baju plak,, dari berpulun-pulun banyak nyer,, setelah dicampur tolak sume bagai.. tengall beberape sahaje.. yg lain?? jihah's...

Then,, aku daa addict kat DINNER DASH.. ye,, game yg daa berkurun lame nyer tu,, aku baru berminat okk.. ini menunjukkan cuti aku sangat bosan..

Last skali,, aku addict kat TAYLOR SWIFT,, yeah,, aiman syazana si perasan tu cakap nie kakak die.. biar laa kan.. die nak rase cam ne ade kakak gak ehh.. btw,, that aiman,, yg akan sent tajuk2x lagu taylor yg baru dan sedp didengar.. tu tu,, yang sedp didengar.. :. LONG LIVE- TS .:..

and bile keje nie badan saket2x.. dan aku baru teringat aku x sapu losyen kat kaki lagi.. kaki aku daa kebal-kebas asek berdiri je kat warung tu.. tapi it pay back okay...
:

1 comment:

Anisah Zahorin said...

oo dear~manyak nye beli barang~
aku dah abis duit ni..kena tunggu duit lagi..
huuu..ari tu beli jane austen dgn lee harper je aku mampu..nak rembat john grisham xbwk duit..

kat jj baru still ade offer masa tu...rugi betul xdpt beli..
btw,kalau ada novel best2 ko ckp la dgn aku..
aku bukan la gila addict baca novel..aku cuma suka novel yg best je..hee~
lastly,aku sungguh rindu semua budak alpha.