x0x0

Jan 9, 2011

Saya Blogger Melaka


Tempat tumpah darah Kita
Dijumjung dengan Sepenuh Jiwa
Untuk maju dan jaya"

mushi..mushi..

Act,, daa lame aku nampak contest nie,, tapi mlas je nak join,, tah kenape sekarang baru terbukak hati nak join kot.. Briefly,, aku merupekan seorang Blogger Dari MELAKA.. Historical City tuu..

okay simple ehh,, sekadar memenuhi syarat-syarat penyertaan,, choii..

NAMA: Nuur Syafiqah tapi panjang sangat PIKAH sudaa eyhh..

STATUS: status aku skunk adalah S.I.N.G.L.E eje satu satu eyh.. single maksud nyer satu.. paham..

CARA MENGHUBUNGI: aku x banyak account tok alam maya nie,, but obviously,, kalau nak contact aku boleh arr cari kat FACEBOOK.. Search: nuur syafiqah.. mengerti..!!

DAERAH/JAJAHAN: selame 18taon nie aku dahh berjaye menjajah daerah JASIN dengan sepenuh nyer..

TEMPAT TINGGAL: secare kasar,, aku lepak kat Kampung Terentang eyhh.. indah dan permai..

APE YANG MENARIK: kalau kat MELAKA,, macam2x ade,, MP, DP, MBMB, Muzium, dan lain-lain,, x cukup tanah kalau tulis semue.. kalau kat JASIN plak,, yang paling ketara adelah MUZIUM PERTANIAN yaww.. FYI,, masuk PERCUME ehh.. btw,, bole refer http://blackforestdaim.blogspot.com/2010/12/girls-day-out.html.. untuk kebangaan melake eyhh..

* nampak x bangunan blakang tu,, itu laa MBMB,, tempat lepak terhebat abad nie.. ehh.. harap maklum.

1 comment:

Admiral Hafiz said...

Yeah!
jumpa lagi blogger melaka!


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy