x0x0

Feb 6, 2011

diiner for the last 4 days


assalamualaikum.. [ i was reading an article yg cakap x elok bicare ngan p'kataan "SALAM" AND " ASKUM" <--- b="" berbudi="" dak2x="" dalam="" ingin="" nie="" sms="" spesel="" untuk="" yg="">

Okay,, lets begin another so-whatever-story from me.. ari tu,, 2 feb kann,, tengah shiokk aku hadap FB nie,, tetibe keliling aku gelap laa kan.. a bit shock,, tengok battery remaining tinggal 98% for 30 minutes,, kire okay laa kan.. pastu punyer aku dok khayal macam lepas telas estacy,, aku tengok,, haiiilllaaa,, 8 minutes remaining woo,, apa macam nie,, seteret laa tutup laptop kan..

nak dijadikkan citer sebena nyer,, punyer havoc gelap laa,, pastu abang balik dari perantauan kan,, dea bawak KFC..woo,, [kalau tunggu dak hasip,, kempunan ler jawab nyer].. ye laa, aku nie dok kat atas gunung,, makan ikan tangkap sendiri,, sayur pun tanam sendiri,, mane nak nemu bende-alah-ape-bagai at kawasan pergunungan kan kan..

dengan ala-ala CANDLE LITE DINNER,,aku pun menyantap hidangan rahsie recipe uncle KOLONEL tu dengan selere.. bhhhhaaa,, i ate 3..


no point kann,, tapi tapi.. sepet x mate aku?? malam tu memang fun habiss laa.. tido xde angin,,seb baik sejuk,, kalau x,, menggelupur laa haku..

No comments: