x0x0

Mar 15, 2011

pagi hari yang indah

well,, no picx for this entry..

okay, i'm just lepaking chill depan tv tengok " CINTA SEMPURNA".. best.. motivate arr jugak..
bangun tadi macam terpisat-pisat..
(i think there was a long time ago since i heard and used that word).
then,, aku dah terbau abang mungkin asak sarapan die.
[well,, ruma aku mengamalkan konsep layan diri].
so, bangun dan tengok tv,, tetibe perut aku lapa macam ape je kan, then pegi dapo tengok roti sume daa abis.. damn it.. aku x r bangun lambat mane.. tapi masih yg last skali bangun.. so, dengan rele pakse nyer aku masak arr nasik goreng,,

  • bawang, ikan bilis, fishcake, kobis minyak, telur, sambal blacan..
sume aku campak2x je,, asal aku kenyang.. TAPI,, lepas makan,, hawau je.. aku luper ysambal blacan tu super PEDAS dan super masam cuz aritu aku perah limau banyak cuz nak neutralkan rase pedas.. so conclusion,, nasik goreng paling worst pernah aku buat.. damn...

then,, abang kuarkan kuase VETO suro kemas daun getah yang daa macam gunung daik daa.. damn lagi skali cuz,, 5 bulan tangan aku daa bermanja2x x pegang penyapu,, naik keras gak arr...cuit cuit cuit..

:.elaa mengamuk lagi.:

1 comment:

fatynn said...

beb header ko lawaa gile,,aja la aku