x0x0

Mar 14, 2011

Segmen : Saya Mahu GadisKechil Lawat Blog Saya


okayokay.. kali ni,, bia aku ce cite sameting.. aku tergerak nak join segmen yang dianjurkan oleh GADISKECHIL.. kalau korang tanye aku die nie kecik ke x?? my answer is___________ heheh..so once u enter this cute blog,, korang akan nampak dak MIA bergayut2x kat ujung belah kiri belog die..dan ape yang aku comfirm lagi,, dea nie sangat suke berblogging cuz BANYYYYYAAAKKKK gile contest die join..compare to aku.. yeahh like a blackhole different

care die tulis habis sempoi tapi berbudi.. bukan puji tapi realiti.. heyyaa,, bile last time aku tipu korang?? x penah kan kan kan.. kalau ade,, bukan tipu cume peringatan dalam bhase kiasan.. dah dah,, back-to-earth..

this for u cik/puantan sri/n sri GADISKECHIL.. hehe,, rase cam nak kawen x?? xpe,, as abih blaja nanti baru pikay:

act,, i suke ur en3 yang pasal value blog tu.. rase cam bole je kerek2x ngan orang.. dan ANWARHADI memang terbaik arr.. kasi mandrem sae yg kondem dak anwar tu.. nice share about the vid..and gudluck!! =P

1 comment:

AyinAyob said...

http://aynayobpunyebelog.blogspot.com/2011/03/mari-lawat-beliau-pikah.html

Hai sayang. tengs sangat sangat sudi join. Thanx banyak banyak sudi bace blog sy.

sangat sangat thanx!!! muah muah!

and untuk persoalan adekah saye kechil. ye saye sangat kechil. hehehe. :)