x0x0

Apr 28, 2011

aku nak sepuk aku yg dah lain nie!!!

Assalamualakum ;)

tadi aku perasan yang lepas je hantar wall kat sorang membe aku nie,, aku dah berubah ke??

ape yang aku tanye cume 2 perkataan dan die memberi jawapan hampir 2 line.. tapi aku just balas [=)].. then,, aku home balik!! tengok sahabat2x aku nie ceria je,, main sent2x link,, balas2x status dengan ayat2x pelik dari page2x pelik kat FB!! aku x join.. ntah kenape aku mals!! aku just duduk bersile depan laptop nie, gelak sensorang lepas bace ayat sorang2x.. sekadar jadik pemerhati dari jauh.. sebab,, aku berpegang ckap senior2x dulu!! " jangan menyampuk org nyer conversation."

atau aku nie yang ter-EMO sangat.. aku pikir jauh sangat kot... mungkin aku yg takut ngan dorang then decide tok jadikpemerhati dari jauh!! sampai sorang sahabat aku tegur aku kat chat,, die dah lame x denga cite aku, walhal,, dea antare manusie yg aku share masalah!! uisshh,, teruk sangat dah nie!! aku sombong ke,, atau aku busy?? aku x tawu laa~~ kekadang biler shabat2x blogger post n3 pasal sch dulu.. aku sebak pon ade!! dulu ingat lepas SPM boleh je KEEP IN TOUCH macam dedulu,, tapi sebenarnye susah gak kan! sume menyepi,, termsuk aku walaupun kenkadang aku ade je kat laman sensawang nie!!

DAMN it.. i need the old me but yet i cant have it.. she had gone but not forever perhaps, she will be back soon.. i don't promise for that but i'll try my best!!

:. mengeluh lagi: aku teruk beb.: