x0x0

May 19, 2011

al-fatihah buat beliau

ASSALAMUALAIKUM.. ;(

hari nie,, aku busy sket,, nanti aku cite2x.. so, pukul 6.30 tadi baru sempat online.. so,, bukak blogspot.. tengk bloglist aku.. dari THE OTHER KHAIRUL: pemilik blog TELORdiBASUH sudah meninggal dunia..

so, aku macam ohh ye?? prank ke ape kan.. aku memang layan habis blog TELOR.. tapi baju dea,, aku xsempat grab laa kan... memang sentap tahap x ingat lah kan.. pastu terus bukak page THO,, adelah description die kan.. aku macam percaye pon x caye lah kan.. then bukak page TELOR sendiri kan,, aku tengok bloglist die sume.. ohh,, aku daa dapat percaya,, tapi masih dalam zon terkujat nak mampos..

aku x sangke giler.. die punyer blog memang layan tahap x jejak bumi lah kan.. hilang dah satu penulis sempoi yang superb lah best nyer...

~al-fatihah buat ABDUL HAKIM BIN MOHD KAMAL. semoga roh beliau ditempatkan diantara orang2x yang beriman.~

1 comment:

aien zell said...

siyes pikah?
speechless aq..(0.o")
OMA!smoge dia ditempatkan dlm kalangan orang yang beriman..amin..