x0x0

May 28, 2011

the first week

assalamualaikum..

so, aku comfirm malam tadi + hari nie,, berduyun2x budak mlake balik rumah, termasuklah aku kan.. well,, minggu first nie,, kire ok lahhh.. tapi majoriti memang bosan giler.. die just ceramah and ceramah and CERAMAH..

so alhamdulillah,, aku dapat pst modul 2.. memang nak,, bukan ape,, aku x nak bio.. aku x bape nak suke lah kat bio tu.. FIZIK pon tough gak tapi,, insyallah.. so,, kump ldk aku ade sorang mamat yg rupe cam abg topeq.. hahahahaha.. tapi cam pendiam je.. budak ganu, cume die tinggi, abg topeq rendah!! bhahahha

minggu orentasi,, cam bese je.. hari len x sempat amek gamba.. actually,, malu beb,, orang len paling2x cikai pakai sony experia. blackberry ngan c3 tu jangan citer lah. iphone sume lagi hebat. aku?? sampai je KMM, phone terus tercabut ape bagai sume.. memang aku sabbar je!!!


so hee, we're reunite. before we had entitle, schoolmate, but now,, we're the ex-iskandarians.. lantaklah dari pelosok kelas mane skali on, skang nie,, bile pandang dak2x SIS,, sume jadik membe.. hahah..

so,, pis-se-out!!! muahhhahahahahaa

No comments: