x0x0

May 10, 2011

titik..titik..titik

meet FADZIERA FADZUL.
*wink,, cam nie kot eje name die..*

dea ni junior (JR) aku kat skola, batch adek aku.. yang peliknyer,, KAMI which means AKU ngan die xpernah tego BEFORE, means mase zaman AKU skola2x dulu,, tetibe time aku membeli-belah KOMIK2x kat booth gempak starz. terserempaklah ngan die, qila rosli, ngan dak nik.. well,, ramah die tahap x ingat lah beb.. xsilap,, dea panggil au KAK IKA kot!! haha,, cute gak kan name tu macam aku..!! [mood bengong dah sampai der]..

bukan nak kate,, dea lagi bagus dari JR aku yang lain [hostel-alien of koz] yang BAJET BAGUS.. bukan aku hamak pon "HI" dorang.. yang bajet tu dah satu hal,, ade plak minah2x senget yang mate paisey2x pandang aku atasbawah2x cuz aku nyer baju lagi COOL dari dorang yang pakai sut KRS warne hijau tu!! pfffffffffftttttttttt.. suda lah kau.. "HI" kau bawak mati je arr..

pasni kalau jumpe,, jangan tego aku, "hi kak pika." tapi cakap dalam sore2x bisik, muke penuh harapan, macam artispopular datang dengan harapan aku HAMAK SANGAT nak tego kau, then terus je terjah aku ckap camni,, "akak nie, bukan ke akq yang giler COOL tahap x ingat.!" pastu bile je aku nampak muke korang aku jawab cam ni,, : " aku memang COOL, tapi kau sape??." pastu, terus blah..

BAPAK aihhhhh,, COOL siot..~~

:. sukati aku ar nak kutuk2x, dorang bukan bace blog COOLIO aku.:
:>putih x aku! ! ! <:

No comments: