x0x0

Aug 20, 2011

baru 3 bulan tapi A22A memang terbaikk ;)

assalamualaikum,

regarding to my previous en3,, i said that i wanted to share bout my birthday kan kan kan.. so,, gini cite die...

-09082011-

start 12 malam,, henset aq dah super busy kan kan.. tapi xde lah sebusy korang yan super HOT giler tuuuuuu.... mesej thanks you tu patutnyer aku wat template je.. senang. pantas dan mudah. pfffffttttttttt

before gi kuliah,, budak wing dah memekak-mekak wish aq kan... so hari tu,, aq mengambil keputusan nak jadik baik sket.. gua pakai pash bebeyh.. bukan yang lilit pendek2x tu ehh... TIDAK sama sekali.... aq lilit ustazah hari tu.. classmates wish.. so kuliah abis kol 4 ,, balik bilik terus tido cuz aq dah dapat rase kebosan birthday aku yang ke lapanbelas. aku hampa.. [macam haremm jea bunyi].

bangun tido, capai phone,, terus gunekan free call aku yang aku ingat aku nak sesiakan macam tu jea.. around 1730 i guess lah.. aku kol SHASHA of kozz.. gayut dan borak..sampai nak bukak pose.. then,, dalam sejam gak pastu kol dearly cik yang dirindui sejak sekian lama, FATIN NAJWA.. okay,, aku baru tawu yang die dah ade kat semenanjung cuz b4 nie die kat UNIMAS but now she's in KOLEJ MARA KUALA NERANG- PERUBATAN-INDIA-MALAYSIA.

tolak cite lain mase time berbuka yang SUPERBLY-AMAZING EXCITED.. memang hari tu kitorang bukak pose satu wing,, so tengah2x nak tunggu azan tu,, tetibe aku dengar sore PIDA.. aku macam,, " apelah dak PSI buat kat sini,," but then, die masuk,, die bawak kotak,, then die nyanyi lagu birthday,, super siryes aku cakp,, memang terharu beb.. then dak FARAH [putrajaya] masuk bawak another kotak,, besar weyhhhhhh... dorang suro aku pilih dan bukak..

aku amek PSI nyer,,, tapi hampehhh punyer PSI,, die kenekan aku je,,, punyer besar kotak to,,, die just letak AIR MINERAL je.. yang lain disumbatnyer dengan SURAT KHABAR beb... tapi xpe,, atleast ade orang yg still hargai aku yang lepaking on earth ni...


PSI tu name simbol untuk WATER POTENTIAL, budak bio laa yang cakap.. PSI nie bentuk die macam tongkat setan,, dorang kate aku nie macam setan,, so dorang panggil aku PSI .. dorang HAWAU kan.. =)

-aku budak FIZIK.-

No comments: