x0x0

Aug 18, 2011

hari raya.

assalamualaikum.

siryes cakap. hari nie dah BARU khamis.. tapi mood raye dah sampai dah.. habis tunggang terbalik DK3.. mood blajau dah hilang.. even raye lagi.. in counting of 12 days kan,, tapi,, excited nak jejak bumi JASIN.. kali nie bukan nak rempit LAGENDA aku tu jejauh.. tapi aku nak menghabiskan masa melihat keindahan kampung aku.. [ok yang nie aku tipu.]

act,, since KMM baru bank in duit.. ohhhhhh yeeeeeeaaaaaaahhhhhhhh,, aku rase lah kan,, aku PATUT melabur lah kat bank2x yang ade kat sekitar bandar MELAKA tu.. fair kan.....


untuk awak.. awak.. awak.. DAN AWAKKKKKKKKK.. safe journey.. balik kampung, makan rendang, makan lemang ceceah masak lemak.. hehe



talk about this cutty raya,, i miss my dearly kawan2x.. GIGS dah tentu,, tapi x.. kalau korang still x tau,, the most dearly yang aku rindu F.A.S.M.A.

F- farina & farhana
A- atiqah & (h) ayati
S- syafiqah (me) & syazana
M- mas & mira
A- (h) ajar & akalili

[Friendship Are Still in Memory Aku]

i dearly miss a moment when all of us akan makan sepuas hati,, even kitorang attend event kat hotel, kitorang tetap lahap gak makanan dengan kenyang macam ulau sawa.. excuse ehh,, kitorang bukan buruk lantak,, tapi,, once a year okay..





last word: hari raya. ohh yeah 98 aritu besday aku.. next en3 aku update sal besday aku kat KMM.. aku terharu..

bye. love. cute


2 comments:

MASanuar said...

:))
selamat hari raya!!

mai.. said...

apw e2 'blajar'??? raye...raye..!hak3