x0x0

Oct 28, 2011

DAH jahanam

salam.. ;)

stiap kali aku balik mesti serentak dengan the one and only adek aku,, so,, bende nie mengakibatkan perebutan kuasa terhadap laptop ayah and BB abg.. sebagai seorang yang matang,, kadang2x aku bagi je die gune.. better aku hadap CONAN lagi best..

speak to the devils about that,, stiap kali adek aku gune,, die bole menjahanamkan mase tido sampai 3-4 pagi dok hadap laptop.. usha2x tengok,, rupernyer,, gi sebok edit2x blog.. nak lagi kawaiiii agak nyer kan kan..

so,, disebabkan intensity die terhadap segale code nie tinggi,, aku pon mintak tolong die gi edit blog aku yang simple kronik tu.. dan dengan rele hati,, die pon setuju.. okay,, dannnn gedebabommmmm...

aq x suke.... comel memang comel.. tapi,, gua rockers beb,, ade ke patut header conan aku die tukau jadik gambar powerpuff girl.. mane gua tahan.. dan lagi selamat,, before tu,, aku dah download template lame aku.. so upload naik je arr,, even sgale bloglist sume hilang,, at least xde arr geli mate aku pandang..

whatever pon,, big thanks to her,, cuz berjaye men-comelkan blog aq,, but still xberjaye men-comelkan hati aku.. taste aku kan pelik... =)

:. gua dah letak shoutmix gua balik dah.:

No comments: