x0x0

Jun 10, 2012

circle of friendship.

assalamualaikum. mule2x tepek  gamba aku sepanjang minggu kat sane dulu ehh..


heeyyaarrggghhh,, so long huh doesn't type any in this blackforestdaim. haha,, well actually, i'm just coming back from my holidayz with ze familia. but before that,, i'd gain a new sweet memories. thanks matrik melaka AGAIN, for those.

me, applied for being a faci during my last week of lectures and got the results about 2/3 days before me left matrix lah kan.. masa tu check result faci macam check result pekse,, berderet beb. haha.. disebabkan masa hari last kat matrix which was on 26/4 dulu mindset kepala hotak dah ckp,, yang nak datang matrik lagi sebulan,, so,, sebak tu kurang lah kan,, but when it came to the last day of being faci, yupp itu sedih,, cuz i know, that's my very last time for being there.. =D

mase hari ahad, nak daftar, huh,, aku ngan dak abang dah cantik planning yang gerak daftar same2x,, kitorang pakat memang tahap cantik lah.. bajet timing supaya sampai matrik same2x since dak abg dok muar, aku nie dok jasin. but end up,, sampai memang same2x, dengan harapan dapatlah blok yang same.. pfffttt,, punah harapan, dak abang blok A5, aku B3 and dak diela B4.. aku memang menggelupur lah cuz i know, blok B3 xdpt wireless matrik.. sucks habis laa..



bile dah blok len2x,, harapan nak satu bilik nie,, lagilah punah berkecai, so akudengn penuh setia menanti siapakah yang bakal menemani aku dalam bilik tuh. memang berdebar abis laa.. last2x mira masuk,, aku xkenal pon die sebenarnye taaaaaapi,, aku selalu nampak die mase hari kuliah dulu. overall,, aku boleh conclude dak mira nie macam penyayang lah dengan dak budak compared to aku yang nampak sensorang,, aku boleh telan dengan sekali nafas je. so dalam bilik tuh,,kitorang berdua je sebelum dea bawak member die ecah and ain..

so, selain dak abang and dak diela,, i've no ideassssssss who all the faci was.. memang xkenal, xpernah nampak muka.. kalau ade yang nampak pon sorang dua,, yang lain haramm beb.. aku memang xpernah nampak.






so kat sane, even seminggu,, macam2x jenis perangai budak aku kenal, macam2x ragam mak bapak aku tengok, dengan someone yang aku and yaya dulu asek je kutuk2x care die jalan pon boleh berborak, and aku admire satu faci tuh,,.. hahhahahhahahhahaha..

activites biase2x je kot,, same macam kitorang orented dulu, buat sorakan, hafal segala lagu2x nak2x hafal lagu melaka yang superbly awesome tuh, jage budak, terpekik terlolong macam orang giler, jadik garang, jadik polis trafik mase KMM tengh jam nak mampos and pak guard plak boleh sesedap oren pegi rehat, kene marah ngan parents mase system offline, jadik receptionist kat parents and students tentang itu ini, jadik penunjuk arah ke koperasi, blok even tandas, jadik penggembala mase suro dak2x nie berjalan dengan pantas, jadik ape lagi ehh,, ohh,, jadik perempat mase dorang dengar ceramah dari encik azman dengan melepak tepi dewan. dugaan yang sangat hebat beb.. tuhan je tau macam mane benak hati aku rase nak mencarut2x je kat sekor2x yang buat onar.. arrgghhh,, cuz aku pun bukan lah baik sangat,, setakat carut yang simple2x, yang boleh buat hati orang len bernanah tu,, aku boleh gak ckap tanpa rase bersalah since aku budak melake kan kan.

 nampak x gambar yang ade number tuh,, okay,, gamba number 2 paling aku suke since,, tu gamba 3 warna yang aku sempat snap using my iphone,, ehh salah,, nokia c5. celcom for girls, maxis for the boys,, and penyokong bersih digi for facilitators.. hhehehhehee.. and te 4th picture,, tu gamba adek gary..



ze faciss yang aku sekepala ngan aku, yang kepala macam twister, otak kentang abis,, meh gua senarai,, mintak maap kalau tertinggal:
ain syafiqah azman: amek kau name penuh aku bagi,, hahhaa,, accounting stude. aku rase kalau aku jumpe die time kuliah dulu,, memang boleh terbalik suasane,, memang best lepak ngan die.. sangat best,, serius x tipu..  die nie,, gamba kedua yang faci tengh excited join dak2x nie aerobik..

ecah and bushra: okay,, budak berdua nie,,,kecik je kot.. si ecah tu kate nyer ketuablok A4 yang berhantu xde orang tuh,, yang bushra tuh,, rumet diela mase kat B4... nice giler dapat kenal dorang. sempoi,, bayangkan,, si bushra yang xbape nak cukup ketinggian die dipakse untuk pegang video cam yang besau ala2x org tengh shooting tuh. see d picture below,, aku x tipu..

mira, ecah, ecah, amal: okayhh nie peneman setia B3.. sporting.. actually, amal and ecah were from A2,, same macam aku,, slalu gak nampk,, but because of wing and aras yang berbeza,, so,, xpernah lah bertegur. aku rase dorang nie budak bio kot,,xkirelah modul 1 ke modul 3.. mira plak,, sang rumet yang setia mengejut aku yang memang liat nak bangun pagi and always jadi peneman adek2x setiap kali subuh and maghrib,, dikala aku tengh masyuk tido. as for ecah plak,, this is d first time nampak die.. best,, even NTP,, tapi otak giler2x..

fatin shahira: hahhaaa,, for this girl lah kan,, memang aku dah tawu kewujudan die lame dulu,, cume mase kuliah,, macam xde point je nak tegur die cuz kitorang langsung xde kaitan.. die M1, aku M2,, die STP, aku SIS.. sooo,, seee,, memang xkene langsung.. but mase jadik faci nih,, hahhaa,, tetibe terkamceng plak,, haa acane tuh.. spent time ngan die memang banyak giler.. serius beb.. masa hari pendaftaran tuh dapat satu AJK ngn die,, 2nd day,, kitorang free,, teman die update UPU kat HEP, 3rd day, dok surau,, dea boleh pakat nak tido plak, mase LDK join team die round KMM.. banyk lagi lah.. memang best.. hahhahaha

kak mizah, mazni, sya, hasnah: kak mizah tuh,, sempoi abis,, kadang2x aku panggil die kak,, kadang2x aku bahasekan kau-aku je ngan die.. rockerss habis laa.. mazni plak,, classmate & rumet fatin,, sangat naiss,, dok reround BSA ngan die suro budak amek newspaper.. hehehe.. sya ketua AJK peralatan mase hari first and mase first LDK,, aku ngn faci lain dok mencapub dalam LDK die cuz,, LDK die sahaja yang xde pensyarah.. hehhehe.. hasnah tu,, rumet diela kat B4.. kelakar and best beb.


and faci2x lain gak macam liyana, syafiqah JPP, soleh, bat, yazmin, kak hajar, kak arina, amie, hajar, husna, syafiqah s22, thirah, adam JPP, hilmi s22, zulhafizi JPP, shafiq JPP, ilya JPP, syafiq, khairul NTP, aliff and so others yang aku kenal muke but xtau name mintak laa maap and for chinese too..
a week yang sangat penat, sangat bengang, sangat seronok and segala sangat yang adelah. as for me, agak terkilan bile xdapat join malam penutup tuh,, but its so okay as i already watched ze rehearsal.. so macam xterkilan sangat lah kan.. 

credits to blog MPPB, blog diela husna, page KMM 2011, camera phone kak arina and for me too for the pictures.


~FACILITATORS KOLEJ MATRIKULASI MELAKA MPPB 2012/2013~

3 comments:

diela said...

nama aku tak di mentioned kan pon..sedih diot!! hahaha

pikah W said...

kau xpayah.. dah byk entry aku mention.

diela said...

yolah,nak buat cam mana,,orang tak sudi an..hakhakhak