x0x0

Apr 13, 2013

Selingan sekejap

Assalamualaikum.
Sebenarnya post dah siap ada dalam draft.. tapi gamba x cukup, kalau ada  yang sudi baca blog gua nie, Ngkorang sabau sikit.. tunggu gambau dapat, baru gua post entry tuu.. sebab dah lama sangat berhabuk blog nie sampai gua sendiri bosan, nah selingan pasal SE.

BBM status masa nampak SE pakai baju melayu pegi forum


Whatsapp text with Syaza this morning. 


Pernah menjadi wallpaper henfon selama 3 bulan

Selain member2x terdekat dan tersayang, aku rasa kalau screenmuncher nie boleh cakap, mati aku dah kantoi dengan semorang.. Hahhaa, berapa banyak cerita pasal SE yang aku terpaksa capture screen. dah tu je yang mampu, nak approach, hurrmmm..



got this beautiful meaning masa layan 9gag. and yess it did happens to me lah, masa tengah syok layan fon time-time tu lah terserempak dengan SE, cerita semester 2 yang menyedihkan,, nak jumpa SE kat fac macam tunggu rambutan jatuh dari pokok durian tauuuu... MUSTAHIL, tapi bila masa-masa yang boleh jumpa, cehh kepala asek pandang fon je...nak buat camna dah xde jodoh nak jumpe. hahhahaa

No comments: