x0x0

Dec 26, 2013

SUKMUM13

Assalamualaikum

SUKMUM: Sukan Mahasiswa UM. so sepanjang kali nie pun hanya jadik tukang tengok sebab malas join. And of course fully support untuk team netball perempuan 9th sebab member jadik manager. Member bebel pon aku kena dengar. Team x cukup orang lah ape lah,, aku redha je dengar. Manager demam, segala kerja2x semua passing ke aku,, takpe,, demi member, demi netball, demi kolej. wakakkakakaka. padahal main malas. Congrats walau sampai hanya di quarter. terer lah tuu,, dari kalah grouping macam taon lepas. Ehhh. hahha.

Tahun nie mcam malas gila nak merayau tengok sukmum, sumpah serius sebab every weekends busy gila mampsss. So memang pilih-pilih nak tengok pebenda, dia punya busy sampai badminton perempuan punya giliran pon aku x turun tengok padahal member sendiri main tuuuu. Kalau tahun lepas, sanggup turun UPM tengok olahraga, tahun nie yang dekat UM Arena pon aku pandang sebelah mata.

Not to forget, teman Syaza tengok tarik tali, sampai muka yang paling susah naikbelang pon berbelang terukkk.

And lastly, spent whole week 13 turun support badminton lelaki sebab minggu sebelum tu busy dengan projek kolej so nak acah2x release tension sebenarnya. Hari-hari tengok sambil fangirling dengan syikin tengok masing-masing buat jump smash dengan hensemnyaaaa.. Selain every sngle game yang mendebarkan. wacehhhhh hahhaa. Anyway congrats team badminton lelaki 9th for the 3rd placing, and malam final yang sumpah kencang and cuakkk. Congratsss.



Define hensem: JUMP SMASH

No comments: