x0x0

Dec 30, 2013

Third Semester

Assalamualaikum,

Tolak tepi cerita Himpunan 31 Disember nie, yee, himpunan turunkan harga barang tu, bukan himpunan gulingkan kerajaan. Korang jangan jadik macam HEP uni aku, yang benak mudah sangat percaya cakap tv3. Malu aku maluuu. Acah-acah uni terbaik malaysia tapiiiii,, hmmmm. Aku malas kutuk lelebih nanti adelah yang mula cakap aku x bersyukur lah ape lahh,, tapi selagi korang tak daftar masuk U nie, selagi korang tak bayar yuran pengajian kat U nie, selagi korang sekadar memandang U nie dan bukan merasai pahit getir as student u nie. Better diam. Just diam. Tak payah menyalak kencang-kencang. Aku malas nak dengar.

Esok start final exam tapi tapi, first paper aku on 6th January, so, aku macam errr ade seminggu lagi study week lah kengkonon nyaa.. hikssss. Niat update entry sebab nak bagitau tarikh exam jewhhhh:


Ada 5 paper nak kena harung sem nie, InsyaAllah cuba sebaiknya. Doakan yang terbaik.

ps: Dah 3 semester kat UM, makna nya dah 3 kali amek final exam, dan di setiap 3 kali nie jugak lah ada perhimpunan kebangkitan dari rakyat serta ketiga-tiga kali ini berlaku di tahun 2013. (HKR-Jan, Blackout505- June, RPDM31D- Disember )

pss: Kifarah dosa sebab dapat pemerintah jahanam. Cheerios.

No comments: