x0x0

Jul 27, 2018

Ever Dearest My Precious

Assalamualaikum

!!!!ABAIKAN SEMUA ENTRY KAHWIN. SHORT GETAWAY. ABAIKANNNNNNNN!!!!!

It was the end of may when I started to have a feeling that I might be pregnant,but I stayed calm *not really* for another 1 week just to be sure,its all because my period came late that month which its kind of weird thing to happens to me cuz I have regular period cycle, alhamdulillah

Then I bought the UPT at watson KLCC. It was damn awkward you know. To stare at the counter and nampak lost nak mampos macam budak sekolah kantoi pregnant Cuz that night I still remember I rushed to KLCC cuz I just realized that my number was terminated cuz I forgot to topup. Damn me. Dengan pakai memang selekeh gila, sarung beg galas dah macam budak sekolah pon ada. Leuls. Then after things settled at Maxis, I went to watson, u know to buy that UPT (Urine Pregnancy Test), balik rumah, did the test and wallahhhhhhh.

DOUBLE LINE !!!!!!!!!!!!

Niat nak beli clearblue, tapi tulah, bajet tak besar. Kang salah guna kang, sesia melayang duit. HAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA
Abaikan yang bersepah belakang tu
My first scan at week 6
So that week, aku balik melaka, then amik MC untuk checkup dekat Dr Zanawati, and the feeling when the Dr showed me the heartbeat of my baby. Its MY BABYYYYYY. MINEEEEEEEE!!! Never expect that. HAHHAHAHAHAHHAHAHHA Okay, I carry another living creature inside meeeeeeeee. MY PRECIOUS!!!!!!!!!!! Ok done..

Tapi yang paling kelakar, aku cubalah cari feeling nak nangis terharu ke macam dalam drama tuuuuu, tapi tak jumpa wehhh. Cuma adalah rasa tercuit sikit, Nampak heartbeat tu alah kecik je comellll. Something like that lah.

Masa awal2x aku jus bagi tahu kat certain orang je sekeliling aku,macam colleagues aku kat CELCOM, Syikinoo sebab aku join fitcamp, Coach Azmer , coach aku masa Fitcamp and sorang je budak rumah aku. Just in case kalau jadi apa2x yang  sebab Syafiq kat Seremban,  aku still kat KL,
Pengalaman masa 1st trimester nanti aku tulis lah, tapi cam biasalah nanti tu bila aku tak sure. mihmihmih.

And Now Im in my 2nd Trimester. Hope everything is well. Dan aku rasa macam kayu pon ada bila baca balik but I DONT CARE, kayu pon kayu lah sis redha!!!!!


Regards
Puan Nuur. HAHHAHHAHHAA

No comments: