x0x0

Apr 2, 2020

Holiday Villa,Subang

Next,

Ada reason kenapa aku terpacak kat hotel tengah2x Subang ni, sebab nya adalah, aku ada event Sifufbads dekat sini haritu. Pasal program ni,nanti aku cerita.

So disebabkan event start pagi sampai malam, so aku decide utk stay 3hari 2 malam, ni semua sebab Seth. Aku angkut adik-adik syafiq untuk teman pegi sana sebab mintak tolong babysit Seth.

Holiday villa subang ni first impression, xdelah impress mana dia biasa-biasa je. Tapi aku kagum gila masuk bilik dia. Satu malam harga RM150 tak termasuk tax, lepastu masuk bilik dia besar woihhh.

Masatu aku dapat connecting room dengan bilik adik2x syafiq. Lagi senang keje kitorang, Takyah kejut Seth bangun, siap2x lepastu blah je terus.

Since aku ada kat sana 3 hari, so banyak lah boleh buat.

-Swimming pool ada
-Spa ada
-Boling Alley ada
-Kids room ada
-Gym

Banyak lagi lah. aku xdan nak try semua sebab jadual pack dari pagi. Aku rasa ni hotel 4 star. tpharga sangat berbaloi. Ohhhh tempah direct lagi murah dari tempah kat Agoda masa aku tempah haritu.

Kira ni basic hotel yang kau perlu expect bila pegi hotel star star ni.
Takde banyak nak bebel pon. Just nak bagitau tu je.

No comments: