x0x0

Apr 2, 2020

Royal Widad, Residensi UTMKL

Assalamualaikum

Ni aku excited nak cerita, so masa ni aku pegi event Sifufbads gak, cam biasa kena cari hotel paling dekat dengan Venue sebab ada Seth, so senang nak ulang alik bagi susu kat dia.

Disebabkan hotel ni dalam bangunanand compund UTMKL,aku xde lah nak expect tinggi sangat. Bayar pon RM100/night. Event 3 hari full, so aku tempah 4-5 malam Yang ni aku tempah 3 bilik;

1 bilik staff (4 nights)
1 bilik aku (5 nights)
1 bilik adik aku (5nights)

Kenapa tempah macam tu,sebabnya event aku habis hari jumaat, aku assume malam. So nak tak nak, aku kena balik Seremban gak malam tu, sebab Sabtu pagi, aku ade flight gi Penang. Kira 2 bilik amik 5malam, tu sebab in case Kelas jumaat habis awal, aku still ada tempat nak lepak. Nak chil chill.

Bilik ni size hotel bajet biasa wehh tapi lengkap nak mampos, memang puas hatiiiiii sangat sangat. Kena selongkar galeri kotkot adaamik gambarjap,


Credit to:Google
Size bilik dia kecik je tapi lengkap wehhhhhh. Size macam hotel budget tapi rasa cam hotel mahal. Pantry dia tu siap ada mini fridge, ada hair dryer, Iron dalam bilik, bukan kongsi, Bilik mandi besar, Housekeeping datang setiap pagi tukar cadar kau.Memang puas hatilah, bayar RM100 je padahal.

Hotel ni kira bersambung dengan Mall, ye, utk pengetahuan kau, tempat ni kira dalam compound UTMKL, so dalam mall tu ada lah burger king, boling alley, 3budak gemok, subway, tealive. yada yada.

Kali ni aku angkut adik aku pulak. Aku mintak tolong,suruh dia amik cuti 4 hari tu wehhhhh untuk jaga Seth sebab, family syafiq xde, gi umrah.

Basically hotel ni aku concludekan sangat sangat berbaloi.
Sekian wassalam

No comments: