x0x0

Sep 25, 2020

TYAX DEODORANT: BFF KETYAX ANDA!!

 Assalamualaikum

Jujur aku kata aku bukan lah jenis manusia yang ada masalah bau badan,berpeluh pon kurang, so aku x amik port pasal deodorant. Bagi aku deodorant ni macam buat syarat je, just in case on that day, tetiba badan kau decides untuk merembeskan peluh yang banyak, tapi most of the time dia just one of the thing yg kau kena pakai walaupun xde function.

Aku personally prefer stick deodorant sebab dia cepat kering compared tu roll on, while yg dalam tin tu pulak tak best sebab takut salah aim. Yang paling penting, bau mesti wangi. Hahahaha, biasanya tempoh wangi tu tahan kat badan aku ni dalam 1/2 hari je,.4 hours top. Lepastu bau wangi xde. Tapi macam aku cakap tadi, no hal. Bukan isu.

Baru-baru ni aku try pakai TYAX Deodorant. Makaihhhhhhh wangi dia tahan betul sampai malam. Kalau pakai pukul 8pagi nak gi keja tu, balik petang kau sedut arah ketiak tu,masih lagi bau popcorn. Padu beb. Hahahhahahhahahha 

TYAX ada 2 scents, Vanilla and Berry. Personal favourite aku is vanilla. Bau diaa fuhhh. Kalau laki aku, dia jenis kuat berpeluh, so kalau dia pakai, dah petang 2x tu kekadang aku kene buat test bau nak uji level tahan deodorant ni padu tak, alhamdulillah, setakat harini, tidak menghampakan. PS,aku bukan bini yg suka bau ketiak lelaki okayyyyyy!!!

Kebaikan paling nyata pasal deodorant ni adalah,aku boleh kongsi dengan laki aku, so bila travel, kitorang just bawak satu je. senang dan jimat space, 

Team TYAX masa RnD produk ni,diorang kumpulkan rider rider food delivery, freelance photographer and suri rumah untuk jadi kajian awal. Orang-orang yang buat banyak keje and dok bawah terik. Feedback dari diorang sangat memberansangkan. Boleh tengok kat SINI untuk review diorang. 

Yang kat bawah  ni basically apa yang korang perlu tau lah kalau nak beli TYAX. Kebaikan dan kelebihan dia. Ada banyak lagi sebenarnya. Main ingredient untuk TYAX adalah Natural Mineral Salt ( TAWAS) yang terbukti berkesan untuk kurangkan bau badan.




Anyway, korang boleh beli TYAX kat SHOPEE diorang untuk lebih mudah. Baca lah review kat shopee kalau kau rasa ya tak yeee je apa yang aku tulis ni. Andonce dah beli tu, jangan lupa join contest untuk menang lucky draw. Amik gambar lawa-lawa,tag kat IG diorang, and submit entry!!


Adios


No comments: